torstai 15. syyskuuta 2011

Uusia ystäviä?

Tänään otin askeleen kohti uutta ystäväpiiriä. On totta, että minulla on jo täällä joitain ystäviä, mutta suurin osaan heistä olen tutustunut mieheni kautta.

Olin tänään IWCE eli Kansainvälisten naisten Eindhovenin-osaston ensimmäisessä syystapaamisessa. Kun saavuin paikalla, oli kahvihuone jo täysi keskenään juttelevia naisia.
Ensimmäinen reaktio? Paniikki.

Apua mihin mä olen itseni laittanut, miksi mä olen täällä?

Pian huoneeseen tuli toinen suunnilleen yhtä eksyneen näköinen henkilö ja päätin ryhdistäytyä eli mennä juttelemaan hänelle. Olimme molemmat paikalla ensimmäistä kertaa ja tulimme hyvin juttuun. Tapaamisessa meille kerrottiin IWCE:n toiminnasta (kaikki tapaamiset ovat englanniksi, jee) ja erilaisista harrastusryhmistä. Ilmoittauduimme myös muutamaan samaan harrastusryhmään tapaamani henkilön kanssa eli tulemma näkemään toisiamme uudestaankin. Kokouksen aikana vaihdoimme myös sähköpostiosoitteet, jotta voimme pitää muutenkin yhteyttä.

Kannatti olla rohkea!

Kuvassa (uhka) rohkea kissa alakerran WC:ssä, etsimässä vettä...


Ps. Juoksuharrastus etenee mukavasti, tänään oli ihanan raikas syysilma.

2 kommenttia:

  1. Oma-aloitteinen kannattaa kyllä olla. :-) Itse olen tutustunut ihmisiin lähinnä harrastuksissa. Onhan täällä noita Suomi-naisten tapahtumiakin, mutta itse en ole oikein ollut kiinnostunut niistä (kun niillä päivillä on jotain sauvakävelyä, not for me, heh!). Vastailen muuten mailiisi pian, vähän paremmalla ajalla!

    VastaaPoista
  2. Bisquits, en tiedä onko täällä päin Suomi-naisille tapahtumia. IWCE mielenkiintoista on se, että naisia on todellakin ympäriä maailmaa, eilen tapasin naisia USA:sta, Etelä-Afrikasta, Equadorista..
    Hei sauvakävely on tehokasta! Ei saa pilkata ;)
    Ei kiirettä mailin kanssa, hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista

Hei hei, kirjoita vaan, kiitos kommentistasi!